söndag 1 augusti 2010

Jag vill till SSWC på Tjärö



@hejg meddelade mig att @johlun utlyst en tävling där priset är en eftertraktad biljett till SSWC! Yes, äntligen kanske jag får chansen att komma dit! (men i och för sig synd att inte @johlun kan vara med)

Min motivering för att få komma med till SSWC är:

att jag är en nyfiken novis som kan tillföra... (hm, vad kan jag tillföra? Jo..) en "outsiders" syn på och uppfattning av SSWC

och

att jag har tillgång till ett 12-manna militärtält (sovplatser för mig och elva till).

Naturligtvis vill jag träffa alla trevliga som ska dit. Några känner jag redan sedan @hejg introducerat Twitter för mig och fler vill jag lära känna! .. och mycket vill jag lära (så att jag förstår bättre vad @hejg pratar om)!

/Mia (Maria) Holmström, @miaholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar